Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: دمبله احمق است و باید سرزنش شود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو به این باور است که باشگاه بارسلونا باید عثمان دمبله را به خاطر نحوه اخراج برابر سویا که با محرومیت دو جلسه ای همراه شد، تنبیه کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، رویوالدو بازیکن فوتبال بازنشستهٔ اهل برزیل و رئیس باشگاه فوتبال موگی موریم کشورش به این باور است که بارشگاه بارسلونا باید در برابر نخوه اخراج برابر سویا که با محرومیت دو جلسه ای مواجه شد، سرزنش کند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی در جریان اخراج دمبله به داور چه گفت؟

این مهاجم سابق آبی‌اناری‌ها در صحبت با Befair در این مورد گفت: «بارسلونا باید در مورد چنین اخراج احمقانه ای به روش خودش با بازیکن صحبت کند. چنین چیزی قابل قبول نیست و ممکن است به تیم آسیب برساند و با غیبت خود کار برای هم تیمی هایش سخت شود». ریوالدو در ادامه صحبت‌هایش افزود: «مهم این است که باشگاه یک رویه داخلی برای مجازات و تنبیه بازیکنان در چنین شرایط احمقانه داشته باشد، و طبق آن شما باید تاوان بد حرف زدن با داور یا سرمربی تیم را بدهید. اگر او را تنبیه کنند، در آینده هم از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری می شود. منظور من تنها دمبله نیست، بلکه هر بازیکنی که ممکن است مرتکب چنین اشتباهی شود. یک بازیکن باید باهوش باشد و بداند که بعد از این مسابقه هم بازی های زیادی در پیش است و نباید هم تیمی ها، سرمربی و باشگاه را در موقعیت سختی قرار دهد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала