Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش اختلاف‌ها میان نیمار و بارسا

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با نیمار در مورد پرداخت پاداش 40 میلیونی به توافق نرسید.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است تا 9 روز دیگر جلسه مهمی میان باشگاه بارسلونا و نیمار برگزار شود و روی پرداخت 40 میلیون پاداش وفاداری صحبت صورت گیرد و در صورت نرسیدن به نتیجه‌ مثبت کار به دادگاه خواهد کشید.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: در پی‌اس‌جی خوش‌حالم؛ دیگر به بارسا فکر نمی‌کنم

طبق ادعای موندو دیپورتیوو، نیمار توسط وکلایش به باشگاه بارسلونا پیغام فرستاده است که حاضر است با پرداخت مبلغی از سوی باشگاه بارسلونا از این دعوا منصرف شود، اما باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را نپذیرفته و خواهان برگزاری دادگاه است.

نیمار مدعی است که پس از تمدید قرارداد با بارسلونا در سال 2016، وی مستحق 40 میلیون یورو پاداش وفاداری است و بارسلونا از آن مبلغ 16 میلیون به وی پرداخته است و باید مبلغ باقی مانده را پرداخت کند.

باشگاه بارسلونا اما معتقد است که نیمار به قراردادش وفادار نمانده است و به شکل جنجالی از باشگاه جدا شده است. باشگاه بارسلونا با آن که موافق پرداخت مبلغ باقی مانده نیست، با برگزاری دادگاه 16 میلیون یورو را از نیمار پس خواهد گرفت.

این درحالیست که در جلسه قبلی که در دادگاه مرکزی اسپانیا برگزار شد با وجود آن که نیمار در اسپانیا حاضر بود به جلسه حاضر نشد و آن جلسه بدون رسیدن به توافقی به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала