Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی خواهان تمدید قرارداد با نیمار

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن جرمن می‌خواهد قرارداد بازیکن برازیلی‌اش را تا پایان سال 2024 تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور بازیکن برازیلی باشگاه پاریسن جرمن این روز‌ها در ترکیب این تیم فوق‌العاده ظاهر شده است و این باشگاه خواهان حفظ این بازیکن است.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افزایش اختلاف‌ها میان نیمار و بارسا

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، پس از آن‌که انتقال نیمار به بارسا منتفی شد این بازیکن به لئوناردو وعده داده است که در پاریس بماند و به پاریسن جرمن در امر رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

حال همین منبع مدعی شده است که با توجه به درخشش و تعهد نیمار، باشگاه پاریسن جرمن خواهان تمدید با این بازیکن تا پایان سال 2024 است و می‌خواهد نیمار 27 ساله را در تیم حفظ کند.

نیمار در حال حاضر با باشگاه بارسا اختلافات جدیدی در مورد پرداخت 40 میلیون پاداش وفاداری در پی تمدید قرارداد در سال 2016 پیدا کرده است و باشگاه پاریسی می‌خواهد از این وضعیت و احساسات نیمار سود ببرد و با وی تمدید کند.

از سویی هم داکتران باشگاه پاریسی از وضعیت صحی نیمار راضی اند و به باشگاه اطلاع داده اند که نیمار از وضع صحی مناسب برخوردار است و مصدومیت‌های اخیر و متعدد او زیاد جدی نیست که این امر هم باعث شده است که باشگاه برای تمدید با نیمار اقدام کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала