Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو در آستانه ترک رئال ماردید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو
ایسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایسکو ستاره اسپانیایی رئال مادرید ماه‌هاست که جایگاه‌اش در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها را از دست داده. این موضوع او را به ترک این تیم واداشته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کالچومرکاتو، ایسکو احتمالا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی یوونتوس خواهد شد. این ستاره اسپانیایی رئال مادرید گفته که تمام تلاش‌هایش برای حضور در زمین چمن، به این خاطر است تا بتواند با به نمایش گذاشتن مهارتهای فوتبالی اش، روبرت مورنو سرمربی تیم ملی اسپانیا را برای دعوت او به اردوی ماتادورها برای رقابتهای یورو 2020 متقاعد کند.

مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پس از مودریچ، ایسکو و راموس، مارسلو به صف مصدومان رئال اضافه شد

در طول ماه های اخیر مصدومیتها به ایسکو فرصت درخشش و اثبات توانایی هایش را نداده و از سوی دیگر روبرت مورنو سرمربی تیم ملی اسپانیا، گزینه هایی را برای خط میانی تیمش درنظر گرفته که در حال محک زدن آنهاست. اخیرا او بازیکنانی مثل سبایوس، فابیان و سائول را به اردوی اسپانیا دعوت کرده و آنها را درکنار مهره های ارزشمندی مثل بوسکتس، رودریگو و تیاگو به کار می گیرد. این مورد باعث شده تا راه برای حضور ایسکو دراردوی ماتادورها دشوار شود. اما این ستاره اسپانیایی ناامید نیست و قصد دارد تا با ترک رئال و پیوستن به تیمی دیگر و حضور بیشتر در زمین چمن، مورنو را برای دعوت او به اردوی اسپانیا متقاعد کند.

رقابتهای یورو 2020 در تابستان آینده برگزار خواهد شد و ایسکو عزمش را جزم کرده تا به هر ترتیبی شده نامش را در لیست ماتادورها برای این تورنمنت جذاب و تماشایی ببیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала