Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لقب تلخ، حاصل دوران حضور نیمار در پی‌اس‌جی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در مدت دوران حضورش در باشگاه پاری‌سن‌جرمن، 9بار مصدوم شده و 40 بازی را ازدست داده است.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از آ.اس، نیمار در دوران حضورش در پاری‌سن‌جرمن که سومین فصل خود را پشت سر می‌گذارد 9  بار مصدوم شده تا برازنده این لقب تلخ باشد. او 40 دیدار این تیم را به دلیل آسیب دیدگی و محرومیت از دست داده تا ثابت کند که خرید خوبی برای این تیم نبوده است.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار مصدوم شد

آسیب دیدگی جدید این ستاره برازیلی از ناحیه مچ پای راست است و با توجه به اینکه پیش از این هم با چنین آسیب دیدگی مواجه شده احتمال دوری او از میادین وجود دارد. پس از این آسیب‌دیدگی  لقب بازیکن شیشه‌ای را به خاطر آسیب دیدگی زیادی که این بازیکن دارد برای او انتخاب کرده‌اند. تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه به مصاف نیجریه رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی نیمار در ترکیب اصلی سلسائو به میدان رفت اما تنها چند دقیقه بعد از حضورش در میدان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

نیمار در تابستان2017 با 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری‌سن‌جرمن شد. او نتوانسته که در این تیم فرانسوی انتظارات را برآورده کند و در تابستان که گذشت تا آستانه جدایی پیش رفت اما در نهایت بعد از کش و  قوس‌های زیاد در تیم ماندنی شد. این فوق ستاره برزیلی پس از چهار بازی دوری از پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه سرانجام مجور بازی به دست آورد و در فصل جاری توانسته در 5 بازی چهار گل به ثمر برساند و آمادگی بالای خود را نشان دهد و باید دید که آیا به خاطر این آسیب دیدگی بازهم بازی های را از دست خواهد داد یا نه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала