Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون: اگر پاری‌سن‌جرمن نبود، دیگر فوتبال نمی‌کردم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر بوفون دروزاره بان یوونتوس
بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان نایجریایی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که اگر پاری‌سن‌جرمن نبود، با دنیای فوتبال وداع می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک وبه نقل از اکیپ، جیان لویئجی بوفوق، دروازه‌بان ایتالیایی باشگاه یوونتوس در تازه‌ترین اظهاراتش بیان داشته که اگر پی‌اس‌جی نبود، او از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کرد.

Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت دوباره بوفون به تیم ملی ایتالیا

 بوفون در تابستان 2018 تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفت. این دروازبان بزرگ ایتالیایی بعد از 17  سال حضور در بانوی پیر از این تیم جدا شد تا پیراهن پاری‌سن‌جرمن را بر تن کند. او مورد پیوستنش به پاری‌سن‌جرمن گفت: «خداحافظی از فوتبال باعث می شد تا من چهره موفقی لقب بگیرم اما از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار داشتم و نمی‌خواستم خداحافظی کنم. به پاری‌سن‌جرمن آمدم تا دوران جدیدی را تجربه کنم. بوفون در ادامه ‌صحبت‌هایش افزود: «از مدیدران پی‌اس‌جی سپاس‌گزارم. اگر آن‌ها نبودند من از فوتبال خداحافظی می‌کردم. بوفون 41 ساله تنها یک فصل برای این باشگاه پاریسی بازی کرد و تصمیم گرفت که به این تیم برگردد. او در فصل جاری ذخیره شزنی بوده و کمتر فرصت بازی به او رسیده است.

او حتی در مصاحبه‌ای گفته که ممکن است تا 45 سالگی و شاید حتی تا 50 سالگی در میدان‌های فوتبال حضور داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала