Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش دو رقیب دیرینه برای خرید هافبک ناپولی

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در حال بررسی شرایط فابیان رویز، هافبک تیم ناپولی، است و تصمیم دارد که این بازیکن را به اسپانیا بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، باشگاه رئال مادرید با رقیب دیرینه‌اش بارسلونا برای خرید فابیان رویس، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال ناپولی وارد رقابت شده است و قصد دارد که او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد. رویس 23 ساله از زمان انتقال 30 میلیون یورویی‌اش از رئال بتیس به ناپولی، عملکرد خوبی داشته و مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است که مهمترین‌شان رئال مادرید و بارسلونا هستند. او اکنون به مهره‌ای ثابت در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا هم تبدیل شده است و گفته می‌شود که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به لالیگا باز خواهد گشت. بارسلونا مشتاق‌ترین مشتری رویس بوده است، اما اکنون نشریه مارکای اسپانیا مدعی شده که رئال مادرید مصمم است که این بازیکن را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناپولی جواهر ارزشمندش را به آسانی به رئال مادرید و بارسلونا نمی‌دهد

این بازیکن 23 ساله در تابستان 2018 از رئال بتیس به ناپولی پیوست و از آن زمان عملکرد درخشانی در این تیم از خود به نمایش گذاشته است. او همچنین در تیم ملی اسپانیا نیز به بازیکن ثابت تبدیل شده و گفته می شود که رئال مادرید در نظر دارد که در تابستان آینده این بازیکن را به خدمت بگیرد. زین الدین زیدان در حال حاضر تنها 4 هافبک میانی در تیم خود دارد که شامل لوکا مودریچ، تونی کروس، کاسمیرو و فدریکو والورده هستند و رویس می تواند شرایط رقابتی در این تیم را بیش از پیش بالا ببرد. با این حال پیش از این نیز بازیکنانی چون کریستین اریکسن، پل پوگبا و دونی فن ده بیک در فهرست هافبک های مدنظر رئال مادرید حضور داشتند. گفته می شد که باشگاه بارسلونا نیز از نزدیک شرایط این بازیکن را در نظر دارد.

در قرارداد رویس با ناپولی هیچ بند فسخی وجود ندارد و به همین دلیل رئال مادرید برای خرید رویس باید مستقیماً با اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی وارد مذاکره شود. هافبک هجومی اسپانیایی ناپولی تا پایان ماه ژوئن سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала