Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به مناسبت 20 سالگی «انگشتی» که نیوکمپ را به سکوت فرو برد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر رائول گونزالس
رائول گونزالس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیست سال پیش از امروز، رائول گونزالس، مهاجم سابق اسپانیایی باشگاه رئال مادرید با گل تساوی‌بخش خود برای رئال مادرید برابر بارسلونا هواداران را به سکوت فرو برد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، 20سال از روزی که «رائول گونزالس» با گل تساوی‌بخش خود برای رئال مقابل بارسلونا، هواداران حاضر در نیوکمپ را در سکوتی محض فرو برد، می‌گذرد. اکنون مرد افسانه‌ای اسپانیا به این باور است که آن اتفاق مثل یک مثل یک داستان در نیوکمپ باقی خواهد ماند. رائول پس از به ثمر رساندن گل نخست کهکشانی‌ها در فاصله چهار دقیقه تا پایان بازی بار دیگر دل هواداران بارسا را در نیوکمپ شکست تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ تمام شود.

ستاره اسبق تیم ملی اسپانیا در رابطه با آن روز گفت: «در آن لحظه و آن بازی شرایط این‌طور ایجاب می‌کرد؛ بدیهی است که تصویر من (که با انگشتم هواداران بارسا را به سکوت دعوت کردم) تا ابد در تاریخ خواهد ماند اما روابط من با بازیکنان، باشگاه و هواداران بارسا همواره همراه با احترام بوده است.

این مرد افسانه‌ای اسپانیا در پایان صحبت‌های گفت: «با این وجود، لحظاتی در فوتبال وجود دارد و تنش و فشار بازی شما را وادار به انجام بعضی کارها می‌کند؛ آن لحظه با تمام جزئیاتش همان‌جا می‌ماند و آن را مثل یک قصه و حکایت در نیوکمپ رها خواهم کرد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала