Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط بحرانی «زیدان» در آستانه ال‌کلاسیکو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است رئال مادرید به زودی دیدارهای حساسی برگزار کند. اما این تیم دیگر ویروس فیفا شده و دو بازیکن اصلی‌اش در مصدومیت به سر می‌برند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از شرایط پیش آمده برای تیمش راضی نیست. پس از تعطیلات بین‌المللی چندین نفر از بازیکنان او دچار مصدومیت شدند. آسیب دیدگی شاگردان زیدان در نزدیکی هفته مهمی که نقش کلیدی برای سفیدپوشان دارد متوقف نشده است. کهکشانی‌ها پس از دیدار شنبه هفته آینده برابر مایورکا قرار است در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای بروند و سپس ال کلاسیکو را برگزار کنند.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: تحت هر شرایطی باید برنده شویم

 در واقع شاید به دلیل ویروس فیفا او دو نفر از بازیکنانش را از دست بدهد. یکی گرت بیل و دیگری لوکا مودریچ. این دو بازیکن هر دو در دیدار روز یکشنبه بین ولز و کرواسی که با تساوی یک – یک به پایان رسید مصدوم شدند. همچنین قرار است این هفته از هر دوی آن‌ها آزمایشاتی گرفته شود، اما هر دو حداقل بازی آینده مقابل مایورکا را از دست خواهند داد. با این شرایط زیدان امیدوار است این دو را برای بازی لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد. کروس سومین بازیکن زین الدین زیدان است که شرایطش کاملا مشخص نشده است. بازیکن آلمانی مقابل گرانادا محبور شد زمین را ترک کند و به همین خاطر نتوانست تیم ملی آلمان را برای دو بازی برابر آرژانتین و استونی همراهی کند. حضور هافبک مادرید در سه بازی بعدی تیمش بعید به نظر می‌رسد. در نبود این سه بازیکن، خامس رودریگس گزینه مناسب برای پوشش میانه میدان است. او با وجود داشتن مشکل جسمانی آماده بازی در ترکیب اصلی است.

ناچو و آسنسیو تنها بازیکنان آسیب دیده‌ای هستند که غیبتشان طولانی خواهد بود. آسیب دیدگی از زانوی راست مدافع اسپانیایی را مدت‌ها از میادین دور نگه خواهد داشت و آسنسیو به دلیل پارگی رباط صلیبی تا فبروری برای سفیدپوشان نمی‌تواند بازی کند. در واقع سفر رئال به ترکیه در دورانی خاص و بحرانی خواهد بود و دلیلش این است که این تیم در دو بازی اول در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده است. همچنین قرار است چند روز بعد از آن بازی به مصاف بارسلونا رفته و دیدار ال‌کلاسیکو را برگزار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала