Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: گرت بیل بازیکن بی‌نظیر است و دوست دارم در رئال بماند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ، هافبک کرواسی رئال مادرید به این باور است که گرت بیل بازیکن استثنایی است و دوست دارد در فصل آینده در جمع کهکشانی‌ها حضور داشته باشد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از مارکا، در روزهای اخیر بار دیگر شایعاتی در پیوند به جدایی گرت بیل از جمع سفیدپوشان به گوش رسیده است.

Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مودریچ: مصدومیتم وخیم نیست

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در پنجره نقل وانتقالات تابستان گذشته، در آستانه ترک برنابئو و پیوستن به تیم‌های چینایی و انگلیس بود. سرانجام این اتفاق عملی نشد و به حضورش در مادرید ادامه داد. او با هدایت زیدان زمان کافی برای حضور در میدان نیز پیدا کرد و توانست نمایش درخشانی نیز در ترکیب تیم داشته باشد. هافبک کرواسی رئال مادرید با تاکید به حضور او گفته که بیل نقش مهمی برای تیم بازی می کند. مودریچ پس از دیدار با ولز در رقابت های انتخابی یورو 2020 در صحبت با خبرنگاران گفت: «بیل بازیکن بی نظیری است و نقش مهمی در رئال بازی می‌کند. او این فصل این را نشان داده است. امیدوارم که این فصل در تیم بماند و فصل آینده نیز به حضور خود در برنابئو ادامه دهد. پس از بازی او را ندیدم چون من نیز مصدوم بودم. باید ببینم که شرایط مصدومیتم چگونه است. امیدوارم که او نیز به زودی خوب شود. گرت بازیکن مهمی برای رئال مادرید است و امیدوارم که مشکل خاصی نداشته باشد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала