Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرگر: جرارد، بهترین گزینه برای جانشینی کلوپ است

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به این باور است که جرارد می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از«دیلی میرر»، جیمی کرگر بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در مصاحبه‌ای که با «دیلی‌میرر» استیون جرارد را بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول عنوان کرد.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ و احتمال مربیگری در تیم ملی آلمان

این بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس در پاسخ به پرسشی که بهترین گزینه برای عدم حضور کلوپ در لیورپول کیست، گفت: «در واقع بحث ماندن و یا نماندن کلوپ مشخص نیست و کسی نمی‌داند که چه زمانی اینجا را ترک خواهد کرد. از نظر من جرارد می‌تواند پس از کلوپ هدایت این تیم را عهده‌دار شود. هرچند که امکان دارد دوران دشواری را تجربه کند. من فکر می‌کنم در حال حاضر گزینه مناسب برای سرخ‌پوشان جرارد باشد». به باور بازیکن سال‌های 1999 تا 2010 تیم ملی انگلیس،‌جرارد با توجه به سال‌ها حضور در تیم آنفیلدی‌،‌ با تمام جزییات امور کاری در تیم لیگ برتری آشناست و می‌تواند به خوبی کارکند. جرارد هم‌اکنون هدایت تیم رنجرز در پرمیرشیپ اسکاتلند را برعهده دارد. جرارد در دوران فوتبالی خود به‌عنوان کاپیتان در پست هافبک میانی برای باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلستان بازی می‌کرد.

او یکی از بهترین هافبک‌های جهان در نسل خود بود و تاکنون تنها بازیکنی در تاریخ لیگ جزیره است که در فینال تورنمنت‌های جام حذفی انگلستان، لیگ اروپا، جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده و به قهرمانی رسیده‌است. جرارد که با شوت‌های قوی و از راه دور شناخته می‌شد، در سال 2005 عنوان بازیکن سال اروپا و در سال 2009 عنوان سومین بازیکن سال جهان را به‌دست‌آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала