Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی یوونتوس زمانی جدایی رونالدو از این تیم را فاش کرد

© AP Photo / Antonio CalanniJuventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018
Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاراتیچی، مدیر ورزش یوونتوس مدعی شد که این تیم در نقل و انتقالات زمستانی خریدی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی خرید‌های متعددی داشت و بازیکنان جوان و آینده دار چون دی لیخت و رابیو را به خدمت گرفت.

نظر رونالدو درباره رقابت ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو تا 36سالگی در یوونتوس می‌ماند

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در مورد شایعه خرید راکیتیچ واکنش نشان داد و مدعی شد که این تیم در نقل و انتقالات زمستانی خریدی نخواهد داشت و احتمال خرید راکیتیچ را رد کرد.

پاراتیچی در مراسمی که به وی لقب بهترین مدیر ورزشی ایتالیا اهدا شد چنین گفت:« تیم ما کامل است و به نظر ما یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های اروپا را دارد. ما از عملکرد بازیکنان‌ خود راضی هستیم. من خرید مدافعان کناری را هم رد می‌کنم. در مورد ماریو مانژوکیچ هم ما زمانی آرام را برای جدایی او انتخاب کردیم اما انتقالش به قطر محقق نشد و به همین دلیل او در کنار ما مانده است. ما در زمستان خریدی نخواهیم داشت.»
پاراتیچی در مورد زمان حضور رونالدو در تیم یوونتوس صحبت کرد و گفت:« رونالدو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و ما از او راضی هستیم و او از ما راضی است. شک نداریم که او می‌ماند، هم تا پایان این فصل هم تا پایان فصل آینده.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала