Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست 10 مدعی برای کسب کفش طلایی اروپا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که فصل 2019-20 در مراحل ابتدایی خود در پنج لیگ برتر اروپایی باقی مانده است اما برخی از بازیکنان برای دست یافتن به کفش طلایی این قاره، راه دشواری در پیش دارند.

به گزارش اسپوتنیک، آمار گلزنی بازیکنان در این فصل رو به افزایش است و در این بین لواندوفسکی به گونه باورنکردنی 15 گل به نامش ثبت کرده است.

همین امر سبب شده تا از همین ابتدای فصل از لواندوفسکی تا بنزما، به 10 مدعی نگاه بیندازیم که شاید بتوانند به سلطنت مسی در کفش طلایی پایان دهند.

 

روبرت لواندوفسکی - 15 گل

باشگاه: بایرن مونیخ

این مُهاجم پولندی در این فصل عملکر خیره کننده داشته و پیش از این آنکه برای فصل 2019-20 مدعیان ترسیم شود او به رکورد شکنی رو آورده است.

توانایی لواندوفسکی برای حفظ استانداردهای عالی اش در هر فصل، گواه بر ذهنیت خلاق او است، زیرا سالهای اخیر گمانه زنی های زیادی را نیز برای خروج از بایرن رقم زده است.

این بازیکن تاکنون پانزده گل زده و این نشان می دهد که با هر بار لمس کردن، توپ را به گل بدل می کند.

 

تامی ابراهیم - 9 گل

باشگاه: چلسی

بعد از آنکه ممنوعیت نقل و انتقالات چلسی در دو پنجره از سوی فیفا قطعی شد و نیز ادن هازارد به رئال رفت، همه فکر می کردند که آبی های لندن قادر به تقویت تیم شان نیستند.

ستاره بلجیکی بدون شک تهدید اصلی خط حمله آبی ها بود و برای همه چیز این تیم اصل بود. اما در آن زمان لمپارد آمد و این ممنوعیت به او اجازه داد تا به جوانی چون آبراهام اعتماد کند و این ستاره تاکنون یکی از چهره های اصلی چلسی در بازی های فصل بوده و توانسته 9 گل در تمام رقابت ها ثبت نماید.

 

سرخیو آگوئرو - 8 گل

باشگاه: منچسترسیتی

در حالی که تیم گواردیولا برای کسب سومین عنوان متوالی خود در لیگ برتر تلاش می کند، سرخیو آگوئرو که با تعداد گلهایش چند رقیب دیگر نیز دارد، در هشت بازی هشت گل به ثمر رسانده است. ستاره آرژانتینی در حالی که هر ساله کم فروغ تر می شود، اما این فصل چهره درخشان را از خود به نمایش گذاشته و در تمامی بازی ها حضور یافته است. حالا اگر سیتی اشتباهات دفاعی خود را رفع کند و به سمت پیروزی و بُرندگی روبیاورد، آگوئرو دوباره می تواند به تعداد گل های خود بیافزاید.

 

رحیم استرلینگ - 8 گل

باشگاه: منچسترسیتی

هیچ بازیکنی تحت نظر گواردیولا در منچسترسیتی بیش از رحیم استرلینگ بهبود نیافته است. استرلینگ با رهایی از ناسازگاری هایی که هنگام پیوستن به این باشگاه داشت، اکنون به درستی به عنوان یکی از بهترین ستارگان فوتبال جهان شناخته شده و خروجی هجومی وی اثبات این امر است. او پیش از این 11 گل در سال 2014-15 و 10 گل در 2015-16 و 2016-17 را رقم زده بود.

در اولین فصل حضور گواردیولا در لیگ او 23 گل به ثمر رساند و این رقم به 25 گل در 2018-2019 ارتقا یافت و این باشگاه نیز با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول به قهرمانی در لیگ برتر رسید.

در این فهرست پیرامریك اوبامیانگ از آرسنال با 8 گل، کایرو ایموبله از لاتزیو با 8 گل، ویکتور اوزیمن ستاره نیجریه ای باشگاه لیل (8گل)، دووان زاپاتا (7 گل) از باشگاه آتالانتا، تیمو ورنر از آربی لایپزیگ با 7 گل و کریم بنزما از رئال مادرید با 6 گل رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند و رقابت نزدیک با هم دارند تا بتواند کفش طلای اروپا را در این فصل فتح نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала