Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی:سوارز و آلبا دلایل رسیدن‌ام به کفش طلا هستند، لالیگا مهمتر از لیگ قهرمانان است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی می‌گوید سوارز و آلبا دو از بزرگترین دلایلی هستند که می توانم کفش طلای اروپا را دریافت کنم وی همچنین معتقد است که لالیگا مهمتر از لیگ قهرمانان است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، ستاره بارسلونا ششمین جایزه کفش کفش طلایی خود را به دست آورده و نقش هم تیمی هایش را در فرم خود برجسته کرده است.

این سومین سال پیاپی است که ستاره آرژانتینی این جایزه را برای بیشترین گل های یک بازیکن در لیگ اصلی به دست آورد، در حالی که او در سال های 2010، 2012 و 2013 برنده این جایزه شده بود.

مسی می‌گوید:"لوئیس سوارز و جوردی آلبا، که در اینجا هستند، دو دلیل اصلی من برای دریافت این جایزه هستند. بدون تیم من هرگز نمی توانستم یک بار برنده شوم. این یک جایزه برای همه است.

"یک تشکر بزرگ برای خانواده، مدیران و هم تیمی های من ... بدون آنها من به این جایزه دست پیدا نمی کردم ... حتی یک بار."

مسی فصل گذشته 36 گل لالیگا را به ثمر رساند  وی در سیستم برای کسب این جایزه 72 امتیاز کسب کرده است در هر دو فصل گذشته 34 و 37 بار موفق به گلزنی شده است که رکورد وی در رقابت های 2012-2011 بهترین عمل‌کرد تاریخ شناخته می‌شود که وی در یک فصل موفق به زدن 50 گل شده بود.

مسی گفت: "لیگ قهرمانان اروپا چیز خاصی است و هر سال می خواهیم آن را به دست بیاوریم، اما ما می دانیم که لالیگا مهمترین چیز است."

"این همان چیزی است که شما را به عملکرد خوب در کوپا دل ری و لالیگا سوق می دهد. ما در بارسلونا هستیم و هدف ما پیروزی همه چیز است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала