Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد با «آلگری» به توافق رسید

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVManchester United Banner
Manchester United Banner  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سران یونایتد با گزینه جانشینی سولسشر توافق کرده و حتی رقم دستمزد نیز به توافق طرفین رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از«دیلی میل»، منچستریونایتد در آستانه امضای قرارداد رسمی با «ماسیمیلیانو آلگری» است. این مرد ایتالیایی جانشین سولشر خواهد شد که ادامه حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ تنها به دیدار دشورا برابر لیورپول بستگی داشت.

لوران بلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی سابق پی اس جی در فکر جانشینی سولسشر

باشگاه منچستریونایتد برای سپردن هدایت این تیم به آلگری بر سر قرارداد 6.5میلیون پوند به توافق رسیده است. نتایج ضعیف منچستریونایتد از ابتدای فصل جدید، آینده «اوله گانر سولسشر» را در اولدترافورد به یک تار مو بند کرده است. یونایتد تحت هدایت سولسشر در 9 بازی ابتدایی سه بار شکست خورده تا زنجیره ناکامی‌های آنان از اواخر فصل گذشته تا اینجای فصل جدید ادامه‌دار باشد. آلگری که پیش از آغاز فصل جدید از سمت خود در باشگاه یوونتوس کناره‌گیری کرد و «مائوریتسیو ساری» جایگزین وی شد، از زمان ترک تورین در تعطیلات به سر برده و هیچ تیمی را برای هدایت انتخاب نکرده است اما پس از مبهم شدن آینده مرد نارویجی روی نیمکت یونایتد، گمانه‌زنی‌های پیوستن وی به این تیم در چند هفته اخیر قوت گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала