Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو هر چیزی را که لمس می‌کند طلا می‌شود

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal
کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتگالی با حضورش در یوونتوس سود بسیاری به این تیم رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل ازآ.س، به نظر می‌رسد  رونالدو پادشاه میداس (شاه یونانی) است. او به هر چیزی که دست می‌زند، تبدیل به طلا می‌شود. فوق ستاره پرتگالی با پیوستنش به بانوی پیر نیز این خصوصیت را از دست نداد. این باشگاه ایتالیایی بعد از حضور این بازیکن بیش از یک میلیون پیراهن فروخته است.  با توجه به قیمت 130 یورویی پیراهن یوونتوس می‌توان تخمین زد فروش 170 میلیون یورویی در سطح جهان داشته است.

الکساندر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نقش رونالدو در ازدواج ستاره فوتبال اوکراین

این مورد تنها در فروش پیراهن مورد توجه نبوده است. درآمدزایی از تمویل کننده و تبلیغات سود را از 86.7 میلیون یورو به 108.8 میلیون یورو افزایش داده است. از سوی هم با آمدن رونالدو 38میلیون تن به هواداران این باشگاه ایتالیایی افزوده شده است و شمار آن اکنون به 432 میلیون میلیون رسیده است. فروش یک میلیون 315هزار پیراهن نشان می‌دهد حضور رونالدو برای تیم ایتالیایی خیلی سود داشته است حتی با این که باشگاه برای خریدش مجبور شد هزینه زیادی کند. ستاره پرتگالی در تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به تیم ایتالیایی پیوست. این انتقال در درآمدزایی شخصی باشگاه نیز تاثیرگذار بوده است.

علاوه بر این، فروش میلیونی پیراهن‌های یوونتوس این باشگاه را در میان 10 تیم برتر رنکینگ در این زمینه قرار داده است. در صدر فهرست منچستریونایتد با 4 میلیون و 950 هزار دیده می‌شود. سپس لیورپول با 3 میلیون و 943 هزار یورو قرار دارد. بایرن مونیخ که 3 میلیون و475 هزار فروش داشته است در رتبه سوم جای دارد. جایگاه چهارم به رئال مادرید با فروش 2 میلیون و 920 هزار پیراهن اختصاص دارد. سپس بارسلونا با  2 میلیون و 755هزار در رتبه پنجم دیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала