Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت قاطع والوارده با تعویق ال کلاسیکو

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده سرمربی بارسلونا با تعویق دیدار رئال مادرید و بارسلونا شدیدا مخالفت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والوارده در نشست خبری امروزش قبل از بازی این تیم برابر ایبار، اعلام نمود که با تعویق بازی ال کلاسیکو کاملا مخالف است.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تنش در کاتالونیا و احتمال تعویق ال کلاسیکو

قرار است بارسا شنبه ساعت 15:30 به وقت کابل در زمین ایبار بازی خواهد کرد اما به دلیل وضعیت پیش آمده در کاتالونیا و مختل شدن نقل و انتقال ها، این تیم مجبور شده تا یک روز زودتر به ایبار سفر کند و نشست خبری سرمربی کاتالان ها نیز امروز انجام یافت.

در همین حال والوارده در این نشست به تعویق افتادن ال کلاسیکو واکنش تند نشان داده و گفت: در این باره زیاد حرف زده شده و البته دستور به تغییر زمان بازی نیز داده شده اما تمرکز ما روی بازی با ایبار است و بعد از آن به چک خواهیم رفت تا با اسلاویاپراگ دیدار کنیم. باور دارم که به تقویم بازی ها و مهمتر از همه به هواداران احترام گذاشته شود. هنوز 9 روز تا ال کلاسیکو باقی مانده و زمان کافی برای حل مشکلات پیش آمده هست.

او در ادامه افزود: دو سال پیش و بعد از رفراندوم نیز ما در متروپولیتانو با اتلتیکو بازی کردیم در حالیکه همه می گفتند بازی به جنجال کشیده می شود، ولی عادی سپری شد. این مسابقه می تواند برگزار شود و در حالی که 9 روز باقی مانده، چرا باید صحبت از تعویق شود؟ شک ندارم که هواداران واکنش نشان خواهند دادی. ما همیشه به حریفان احترام گذاشته ایم و قرار نیست مشکلی برای رئال در نیوکمپ پیش بیاید. از نظر ما بازی 100 درصد باید در همان روز مقرر برگزار شود. نمی دانم تصمیم نهایی فدراسیون چه خواهد بود؛ اما هر چه باشد، به آن احترام خواهیم گذاشت.

در همین حال و در ادامه والوارده در مورد وضعیت لیونل مسی اظهار داشت: مسی برا رسیدن به فُرم 100 درصدی را به خوبی طی می کند، برابر سویا یک گل زد و یک پاس گل داد و حضورش در زمین در هر شرایطی آرامش می بخشد. او آهسته آهسته به همان بازیکن همیشگی بدل خواهد شد و خوشبینم که برابر ایبار مثل همیشه بدرخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала