Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدیه طلایی به فرگوسن برای تغییر نتیجه یک بازی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر الکس فرگوسن
الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک ایجنت ایتالیایی اتهام دستکاری در نتایج یک بازی را به سر الکس فرگوسن وارد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه گاردین، در دادگاهی که در انگلستان به خاطر رسیدگی به فساد در فوتبال این کشور راه اندازی شده، جوزپه پالیارا ایجنت ایتالیایی در آن مدعی شده بخاطر تشکری از سر الکس فرگوسن (در دوران سرمربی گری او در من یوناتد) برای تغییر آوردن نتیجه یک بازی، ساعت رولکس به قیمت 30هزار پوندی تحفه داده است.

پالیارا این مورد را به یک خبرنگار مخفی گفته و آن خبرنگار صدای او را ضبط کرده است.

دادستان پرونده در دادگاه اظهار داشته که پالیارا در این صدای ضبط شده می‌گوید، فرگوسن ساعت یاد شده را قبول کرده و این هدیه در بدل تغییرآوردن در نتیجه یک بازی  منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس بوده است.

حالا که پالیارا با تامی رایت دستیار سابق سرمربی برنزلی و دکس پرایس ایجنت فوتبال) در دادگاه انگلستان به اتهام فساد محاکمه می‌شوند، اتهاماد وارده را رد کرده اند ولی در جریان دادگاه، دادستان گفته است که این سه تن در نتیجه تحقیقات گسترده روزنامه تلگراف درباره فساد در فوتبال این کشور گیر افتاده‌اند. همچنان دادستان افزوده مهمترین چهره‌ای که در نتیجه این تحقیقات تا کنون تحت تاثیر قرار گرفته سم آلردایس سرمربی سابق تیم ملی انگلستان بوده که مجبور شد از پست خود استعفا دهد.

در همین حال اما پالیارا که ایجنت رسمی فوتبال هم نمی باشد، در این دادگاه گفته که همه سرمربی‌های فوتبال انگلستان را می‌شناسد و تهدید کرده که رسوایی بزرگ را در این کشور به راه می اندازد. این ایجنت تقلبی در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد، با آگاهی‌ای که از فساد فوتبال انگلستان دارد به دادگاه کشیده شده و قصد دارند صدای او را خاموش کنند تا او افشاگری نکند.

پالیارا می گوید، هدف از به دادگاه کشیدنش مقابله با فساد نه بلکه حریفانش تلاش می کنند تا او را از صحنه خارج نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала