Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته نُهم لیگ برترانگلیس؛ پیروزی چلسی در شب تساوی تاتنهام

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته نُهم لیگ برتر انگلیس، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار‌ها چلسی برابر نیوکاسل به پیروزی رسید و تاتنهام با واتفورد مساوی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته نُهم لیگ برتر انگلیس، امروز شنبه با دیدار اورتون و وستهام آغاز شد که اورتون موفق شد با گول‌های برنارد و سیگرسون در دقایق 17 و 90+2 از سد وستهام بگذرد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حضور فرگوسن در تمرینات یونایتد قبل از مصاف با لیورپول

در ادامه شش دیدار همزمان برگزار شد که چلسی موفق به شکست نیوکاسل شد و تاتنهام از واتفورد شکست خورد.

چلسی که در خانه میزبان نیوکاسل بود موفق شد با تک گول مارکوس آلونسو در دقیقه 73 موفق به شکست نیوکاسل شد و شاگردان لمپارد بار دیگر در لیگ برتر به پیروزی رسیدند.

تاتنهام که این روز‌ها وضعیت مناسبی ندارد مهمان واتفورد بود و با این تیم با نتیجه 1-1 مساوی کرد. در این دیدار عبدولای دوکوره در دقیقه 6 دروازه تاتنهام را بازکرد و گول برتری واتفورد را به ثمر رساند و دلی آلی در دقایق پایانی گول تاتنهام را به ثمر رساند.

استون ویلا با نتیجه 1-2 برایتون را شکست داد، ولورهمپتون در برابر ساوتهمپتون با نتیجه 1-1 مساوی کرد و بورنموث با نتیجه بدون گول برابر نوریچ سیتی متوقف شد.

در دیگر دیدار لسترسیتی با هدایت راجرز به مصاف برنلی رفت و توانست این تیم را در خانه با نتیجه 2-1 و با گول‌های واردی و یوری تیلمانس در دقایق 45 و 74  برای لستر و کریس وود در دقیقه 26 برای برنلی، شکست دهد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

آخرین دیدار امشب هم ساعت 09:00 به وقت افغانستان میان تیم‌های منچسترسیتی و کریستال پالاس برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала