Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جالب‌ترین اعتصاب تاریخ فوتبال+ویدیو

© AFP 2023 / Savo PrelevicРоссийские болельщики на матче отборочного турнира чемпионата Европы 2016 между сборными Черногории и России
Российские болельщики на матче отборочного турнира чемпионата Европы 2016 между сборными Черногории и России - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان تیم وراکروز لیگ مکزیک عجیب‌ترین اعتصاب تاریخ فوتبال را با باز گذاشتن دروازه تیم به حریف انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در فوتبال برای تیم‌های گاهی اتفاق بد می‌افتد و با شکست مالی روبه‌رو می‌شوند و توان پرداخت دستمزد بازیکنان را باشگاه‌هایی که ورشکست شده اند، نمی‌داشته باشند.

این اتفاق برای تیم وراکروز در لیگ مکزیک افتاده است و بازکنان این تیم چند ماه می‌شود که دستمزد نگرفته اند. حالا بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت دستمزد شان دست به عجیب‌ترین اعتصاب تاریخ فوتبال زده اند. بازیکنان تیم وراکروز در یک بازی رسمی از لیگ برتر کشور مکزیک در زمین حاضر شدند اما مثل یک مجسمه در جای خود ایستادند تا بازیکنان تیگرز به راحتی دو گل به آنها بزنند. این بازیکنان با این کارشان به مسوولان باشگاه نشان دادند که دیگر حاضر نیستند برای تیمی به میدان بروند که معاش آن‌ها را پرداخت نمی‌کند.

در نهایت این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیگرز به پایان رسید و گول آخری را برای این به ثمر رساندند که در صورت دریافت مزد شان آن‌ها توانایی بازی برابر هر تیمی را دارند.

قبل از این اتفاق افتاده بود که بازیکنان یک تیم به دلیل عدم دریافت دستمزد شان به زمین بازی حاضر نشدند اما چنین اتفاقی برای بار نخست افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала