Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار جنجالی جام حذفی انگلیس ؛ ترک زمین به خاطر شعارهای نژاد پرستانه

© AFP 2023Болельщики сборной Англии во время матча группового этапа чемпионата мира по футболу между сборными Туниса и Англии
Болельщики сборной Англии во время матча группового этапа чемпионата мира по футболу между сборными Туниса и Англии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان رقابتهای جام حذفی انگلیس تیم مهمان بخاطر رفتار و شعارهای نژاد پرستانه تیم میزبان زمین بازی را ترک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در جریان دور چهارم رقابت های جام حذفی باشگاه های انگلیس، تیم های هارینگی بورو و یئوویل تاون به مصاف هم رفتند که در نهایت در دقیقه 65 بازی و پس از گلزنی تیم فوتبال یئوویل بازیکنان حریف به دستور سرمربی تیم و بخاطر شعارهای توهین آمیز و نژاد پرستانه تماشاگران تیم میزبان زمین بازی ترک کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که هفته گذشته تیم ملی فوتبال انگلستان در دیدارهای رسمی انتخابی یورو 2020 در ورزشگاه ملی بلغارستان اسیر شعارهای نژادپرستانه هواداران تیم حریف قرار گرفت که موجی از انتقادات نیز در این خصوص به راه افتاد و حتی مقامات دنیای فوتبال نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

بر اساس گزارش ها یکی از هواداران تیم میزبان نیز در جریان این مسابقه جنجالی به صورت دروازه بان یئوویل آب دهانش را پرتاب کرده است.

انتظار میرود اتحادیه فوتبال انگلیس با این اتفاق نیز برخورد جدی کند و مجازات سنگینی را برای هواداران خاطی و تیم فوتبال یئوویل در نظر گرفته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала