Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش های تند هواداران فوتبال در پی اتفاق عجیب لیگ مکزیکو

© Fotolia / steevy84عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال
عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتفاق عجیب و نادری که در لیگ دسته یک کشور مکزیکو رخ داده است، واکنش های منفی فراوانی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال مکزیکو؛ بازیکنان تیم فوتبال وراکروز که مدت هاست از باشگاه حقوق نگرفته اند در اعتراض به این اتفاق، پس از ویسل شروع بازی به مدت 3 دقیقه حرکت نکردند تا به حریف اجازه باز کردن دروازه را بدهند.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعتراض و اعتصاب عجیب بازیکنان در لیگ مکزیکو

بازیکنان تیگرس نیز با استفاده از این حرکت عجیب بازیکنان وراکروز در همین فاصله دو بار دروازه حریف را باز کردند تا خیال شان از کسب سه امتیاز بازی راحت شود.

پس از این اتفاق بازیکنان تیم فوتبال تیگرس به دلیل این که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و از این حرکت بازیکنان تیم حریف حمایت نکردند، مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.

سالسیدو کاپیتان تیم فوتبال وراکروز پس از پایان این مسابقه به خبرنگاران گفته: بازیکنان حریف مان به خوبی از این که ما میخواهیم سه دقیقه در اول بازی به دلیل اعتراض ایستاد شویم و بازی نکنیم، با خبر بودند ولی باز هم بازی را ادامه دادند و هیچ احترامی به وا نگذاشتند.

وی در ادامه گفت: ما چندین ماه هست حقوق نگرفتیم و در شرایط بسیار بدی قرار داریم و باشگاه نیز هیچ توجهی به مشکلات بازیکن تیم نمیکند.

پس از اتافاقات این دیدار، اتحادیه فوتبالیست های کشور مکزیک نیز از این کار بازیکنان تیم وارکروز حمایت کردند و با انتشار بیانه ای اعلام کردند، امیدوارند حقوق های مانده بازیکنان این تیم به زودی پرداخت شود.

اما حرکتی که بازیکنان تیم فوتبال تیگرس نیز انجام دادند هم به شدت مورد انتقاد هواداران فوتبال در مکزیک قرار گرفته، تا جای که شماری از کاربران در صفحات اجتماعی با الفاظی تندی این برخورد را محکوم کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала