Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در لبه پرتگاه، مورینیو و آلگری در کمین

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان زین الدین زیدان در سومین دیدارشان در لیگ قهرمانان اروپا، مهمان گالاتاسرای است.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقات هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا از راه می‌رسد و 8 دیدار در گروه‌های A تا D انجام می‌گیرند. رئال مادرید در سومین دیدار خود در چارچوب این دیدار، برابر گالاتاسرای به میدان خواهد رفت. دیداری که برای سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها بسیار سرنوشت‌ساز گفته می‌شود. این مسابقه که در ورزشگاه تلکام آرنا برگزار خواهد شد، نتیجه آ برای دو تیم از اهمیت فراوانی برخوردار است.  به خصوص برای تیم اسپانیایی که از دو بازی نخست مقابل پاری‌‌جرمنمن و کلوب بروژ، یک باخت و تساوی دارد.

Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: اگر وضعیت همین باشد به جایی نمیرسیم

از همین رو، شاگردان زیدان که بازی شنبه شب با مایورکا را یک بر صفر باخت، تحت فشار است و امکان دارد در صورت پذیرش شکستی دیگر، سرنوشت مربیگری زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم سفیدپوشان را تغییر دهد. از سوی هم رسانه های اسپانیایی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کرده اند که در صورت باخت رئال در این بازی، زین الدین زیدان ممکن است از رئال مادرید جدا شود. به نظر می رسد که جایگاه زین الدین زیدان روی نیمکت مربیگری رئال مادرید در خطر است و در صورت باخت تیم مادریدی در بازی سه شنبه شب شهر استانبول مقابل گالاتاسرای، این سرمربی فرانسوی ممکن است نیمکت هدایت کهکشانی ها را ترک کند. طبق گزارش منتشره در روزنامه «ال موندو»، در پس پرده، ژوزه مورینیو، سرمربی سابق و پرتغالی رئال مادرید و ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی و اسبق یوونتوس جزو گزینه های جانشینی زیزو حضور دارند.

رئالی‌ها از شروع رقابتهای این فصل نتوانسته اند با زیدان عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و به نتایج قابل قبولی برسند. این تیم دچار فراز ونشیب های زیادی شده است و زیدان در دوران دوم حضورش برخلاف دوره اولی که هدایت رئال را در دست داشت، نتوانسته موفق و پرتوان ظاهر شود و تیمش حسابی به دردسر افتاده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала