Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار اتلتیکو و کرتارو به دلیل خشونت لغو شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار تیم ملی فوتبال مکزیک قبل از آغاز بازی تیم های مکسیکو و آلمان
هوادار تیم ملی فوتبال مکزیک قبل از آغاز بازی تیم های مکسیکو و آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار تیم‌های اتلتیکوسنلوییس و کرتارو در لیگ مکزیک به دلیل خشونت میان هواداران لغو شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، فوتبال مکزیک دوبار شاهد خشونت بود. در دیدار دو تیم رقیب اتلتیکو سن لوییس و کرتارو، خشونت، وحشت و لحظات خجالت‌آور دیده شد. در دقایق آخر بازی زمانی که نیتجه 2 – 0 به سود مهمان بود، درگیری میان هواداران دو تیم آغاز شد. ماموران امنیتی با وارد شدن به این ماجرا تلاش کردند تا فضا را کنترول کنند، اما شمار هواداران بیش‌تر می‌شد و شدت درگیری در جریان چند دقیقه بالا گرفت. سنگ‌ها و سطل زباله‌ها به سلاح‌های آن‌ها تبدیل شده بود.

عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قانون عجیب مکزیک برای نژاد پرستی در فوتبال

در این میان کودکان وحشت زده‌ای حضور داشتند که با چشمان گریان شاهد این صحنه‌ها بودند. هواداران دو تیم هفته سیاه فوتبال مکزیک را رقم زدند. خشونت بالا موجب شد تماشاگران برای حفاظت از خود وارد زمین شوند و مانع از تراژدی بزرگ‌تری شوند. صدها هوادار در میان بهت بازیکنان و داوران از پله‌ها پایین رفتند. این اتفاق در دقیقه 85 رخ داد. در نهایت بازی با نتیجه 2 – 0 به سود کرتارو به پایان رسید. لیگ فوتبال مکزیک اعلام کرد برای امنیت و حفظ جان هواداران و بازیکنان دیدار دو تیم در ورزشگاه آلفونسو لاستراس لغو شد. پس از بازی باشگاه اتلتیکو سن لوییس برای اتفاق‌های رخ داده در ورزشگاه خانگی ابراز تاسف کرد. در نتجه این درگیری10 مامور امنیتی مجروح شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала