Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: کلوپ از بازی دیشب گوشت می‌خواست اما ماهی گیرش آمد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد و کارشناس کنونی فوتبال به انتقاد سرمربی لیورپول از تاکتیک یونایتد در دیدار شب گذشته پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتبر انگلیس شب گذشته با یک دیدار برگزار شد. لیورپول صدرنشیندر حالی که هشت بازی پیش خود را با پیروزی به پایان رسانده بود، به دیدار منچستریونایتد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستريونايتد 1 ليورپول 1؛ تقسيم امتيازات در جنگ اولدترافورد

مورینیو در پیوند به انتقادات کلوپ از تاکتیک شیاطین سرخ در این دیدار حساس گفت: «من میدانم که کلوپ از من خوشش نمیاید. او گوشت می‌خوناست اما ماهی گیرش آمد. هرچند یونایتد در وضعیت خوبی قرار ندارد اما عملکرد خوبی از خود در این بازی نشان داد». سرمربی پرتگالی در پایان صحبت‌هایش در مورد مشکل سرخ‌پوشان در این دیدار گفت: «کیفیت بازی تیم لیورپول وقتی برابر یک تیمی قرار می‌گیرد که سطح پایین‌تری از بازی را ارائه می‌کند به مشکل می‌خورد. این مشکل بزرگ آن‌هاست. از اینکه لیورپول پیروز نشد، بسیار خوش حالم چون رکورد 9 برد پیاپی در شروع لیگ برای من ماند. لیورپولی‌ها خیلی دوست دارند در اولتدرافورد برنده شوند ولی کلوپ هنوز نتوانسته به این افتخار دست یابد.

با این نتیجه رکورد 9 پیروزی پیاپی چلسی در شروع فصل 2005 – 2006 که با هدایت ژوزه مورینیو به دست آمد هم‌چنان پابرجا ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала