Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد فروشی نیست

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که این بشگاه فروشی نیست و صاحبان امریکایی قصد الدترافورد را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پیش شایعاتی در پیوند به تلاش محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد مطرح شده بود که مدیر اجرایی این باشگاه انگلیسی در تازه‌ترین صحبت‌هایش تاکید کرد که مالکان امریکایی شیاطین سرخ همچنان به دنبال حضور در این باشگاه هستند.

«غرامت خونین» به اطفال خاشقجی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ولیعهد عربستان کماکان برای خرید منچستریونایتد تلاش میکند

این شایعات در حالی به نشر می‌رسد که نتایج چند فصل اخیر این تیم، نارضایتی هواداران را به همراه داشته است. خانواده گلیزر ابتدا در سال 2003 بخشی از سهام باشگاه منچستر یونایتد را خریدند و سپس در سال 2005 به طور کامل این باشگاه را در اختیار گرفتند. اد وودوارد در صحبت با United We Stand گفت: «براساس آنچه من می دانم، آنها می‌خواهند برای طولانی مدت در باشگاه بمانند. با توجه به پیشنهادها یا قیمت‌هایی که مطرح شده، چیزی که من متوجه شده ام این است که هیچ بحثی برای اعلام قیمت برای باشگاه یا هر چیزی مانند این وجود ندارد. هر صحبتی که ما داشته ایم، بر اساس حضور بلند مدت در باشگاه است. قرض‌های طولانی مدت، ساختاری و مشابه سایر باشگاه هاست؛ مبلغ مشخصی برای مدت مشخصی است. تنها دو درصد از درآمد سالانه که تاثیری روی ما ندارد. ما از نظر اقتصادی قوی هستیم. ما به خودمان اتکا داریم. ما کاملا احساس می کنیم که در مسیر صحیح قرار داریم تا بتوانیم دوباره به جام های قهرمانی برسیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала