Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف اصلی بارسا قهرمانی در چمپیونزلیگ است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورو ویدال مدعی است که در رختکن بارسا همه دنبال یک هدف اند و آن هدف قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دو سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته است اما در بازی‌های برگشت به شکل عجیبی تیم‌های حریف کامبک زده اند و باعث حذف این تیم شده اند.

راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دو ستاره بارسلونا در تیررس یونایتد

حالا آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا معتقد است که همه در رختکن بارسا به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اند، مشکلاتی که وجود داشت را برطرف ساخته اند و از لحاظ فزیکی تیم بهتری نسبت به گذشته ساخته شده است.

ویدال در این مورد گفت:« تیمی که از فزیکی آماده باشد، قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد. وجود بازیکنان با استعداد باعث می شود شما قهرمان کشور خود شوید، اما شرایط فیزیکی قوی به شما کمک می کند تا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شوید. بارسلونا باید فاتح تمامی جام ها شود، اما ما در رختکن در مورد موفقیت در لیگ قهرمانان صحبت می کنیم. فکر می کنم امسال می توانیم این کار را انجام دهیم. من در بهترین تیم جهان بازی می کنم و می خواهم قهرمان شوم.»

این در حالیست که سال قبل هم لیونل مسی در آغاز فصل به عنوان کاپیتان بارسا مدعی شده که کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نیوکمپ خواهد آورد که در نهایت بارسلونا در یک قدمی رسیدن به فینال در برابر لیورپول کامبک خورد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала