Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاتریس اورا: بازیکنان آرسنال یک مشت بچه هستند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر پاتریس اورا
پاتریس اورا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاتریس اورا، مدافع فرانسوی پیشین تیم منچستریوناید به انتقاد شدید از بازیکنان آرسنال پرداخت و به آنها را یک مشت بچه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، آرسنال در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در حالی به مصاف شیفلدیونایتد رفت که می‌توانست با برتری در این دیدار در رده سوم قرار گیرد. اما شکست خورد تا از شانس رسیدن به صدر جدول دور بماند.

آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شفیلدیونایتد 1 – 0 آرسنال؛ پایان هفته نهم با شکست توپچی‌های لندن

پاتریس اورا با انتقاد شدید از بازیکنان این تیم گفت: «از زمانی که بازی می‌کردم بازیکنان آرسنال همین طور بودند و هنوز پیشرفتی نکردند و یک مشت بچه هستند. من اصلا از این شکست تعجب نکردم و باید تاکید کنم که شفیلدیونایتد شایسته این برد بود. این سخن من درباره آرسنال به هیچ وجه بی احترامی نیست». این مدافع فرانسوی سابق شیاطین سرخ همچنان به انتقادات از این تیم ادامه و گفت: «آرسنال بازیکنان خوبی دارد ولی "تیم" نیست. حتی وقتی روبین فان پرسی را از آرسنال خریدیم من با او دست دادم و گفتم "به تیم مردها خوش آمدی." او در ابتدا از صحبت من ناراحت شد ولی بعد از یک ماه گفت پاتریس تو آن روز درست می‌گفتی. الکساندر لاکازت و اوبامیانگ هر دو بازیکنان بزرگی هستند و اگر برای تیم گلزنی نکنند، تیم دچار دردسر می‌شود».

آرسنال پس از شکست برابر شفیلدیونایتد در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. توپچی‌های لندن باید این هفته در لیگ اروپا برابر ویتوریا قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала