Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: سن تنها یک عدد است، برنامه‌ای برای بازنشتگی ندارم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، در تازه‌ترین اظهاراتش تاکید دارد که سن برای او تنها یک عدد است و هیچ برنامه ای برای اعلام بازنشستگی خود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو دو دهه است که در فوتبال حضور دارد و اخیرا تایید کرده بود که در حال برنامه‌ریزی برای روزهای پس پایان فوتبال خود است. در عین حال این ستاره پرتگالی اشاره کرد که راه بسیاری تا آن وقت در پیش‌رو دارد.

Футболист Криштиану Роналду во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مشکل جدید در پرونده اتهام تجاور جنسی رونالدو

او در آستانه دیدار روز سه شنبه برابر لوکوموتیو مسکو در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نشست خبری گفت: «سن تنها یک عدد است. این که 34، 35 یا 36 ساله باشید بدین معنا نیست که در پایان دوران حرفه ای خود هستید. می‌توانم این موضوع را با عملکردم نشان دهم. با نحوه و سبک بازی و این که هنوز احساس تازگی می کنم، هنوز به بازی فکر می کنم و پخته تر شده ام. این باعث ایجاد تفاوت می شود». رونالدو در پیوند به لدتی که از که پیروزی‌ها، گلزنی‌ها و دریافت جوایز می برد نیز گفت: «پیروزی در بازی‌ها، گلزنی ها و لذت بردن از خودم زمانی کامل می شود که به خانه می رسم و فرزندانم را خوشحال می بینم که به من می گویند تبریک بابایی برای گلی که به ثمر رساندی! این باعث خوشحالی من می شود. این اشتیاق من برای حضور در تمرینات، بازی ها و سرگرم کردن مردم و هواداران با شوق و اشتیاق خودم است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала