Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امروز، اخرین فرصت برای تعیین تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکو

عضو شوید
فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا خواستار ارایه پیشنهاد برای برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، فدراسیون فوتبال اسپانیا تاکنون قادر نشده روی تاریخ جدید برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل به نتیجه نهایی برسد، دیداری که ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر در نوکمپ برگزار شود اما به دلیل ناآرامی‌ها در ایالت کاتالونیا و اعتراضات مردمی به دستگیری 9 رهبر سیاسی کاتالونیا توسط دولت اسپانیا، برگزاری‌اش به تاریخی دیگر به تعویق افتاد. پیش از این فدراسیون فوتبال اسپانیا از این دو باشگاه خواست تا روی برگزاری این دیدار حساس به توافق برسند و دو باشگاه نیز 18دسامبر را برای این دیدار انتخاب کردند. اما اکنون به نظر می‌رسد این دیدار در این تاریخ برگزار نخواهد شد.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زمان قطعی برگزاری ال کلاسیکو مشخص شد

بر اساس گزارش‌ها، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا تأکید دارد ال‌کلاسیکو در تاریخ 4 دسامبر برگزار شود و فدراسیون فوتبال اسپانیا از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خواسته تا پیشنهاد و نظر خود در خصوص برگزاری ال‌کلاسیکو در این تاریخ را تا ساعت 8 امشب به وقت محلی به این فدراسیون ارائه دهند. بعد از ان قرار است این دو باشگاه پاسخ و پیشنهاد خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کردند، اعضای کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا دوباره جلسه‌ای با هم برگزار کنند تا پاسخ و پیشنهاد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دهند. همچنین این کمیته گزارش‌های مختلفی را که از سوی لیگ فوتبال حرفه‌ای ملی ارسال شده را آنالیز خواهد کرد. 

در حالی تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکو هنور در هاله‌ای از ابهام است که بارسلونا فردا شب در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اسلاویا پراگ جمهوری چک به میدان می‌رود، این در حالی است که رئال مادرید هم در همین چارچوب در دیداری خارج از خانه به مصاف گالاتاسرای می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала