Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: از شنیدن نام «مورینیو» اذیت می‌شوم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید از اتفاقات و شایعاتی مبنی بر جایگزینی مورینیو روی نیمکت کهکشانی‌ها واکنش نشان داد و گفت که شیندن این گونه خبرها برای آزاردهنده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بابت جایگزین شدن او با ژوزه مورینیو روی نمیکت کهکشانی‌ها، آن را واقعیت انکارناپذیر عنوان کرد و در عین حال نسبت به توانایی و عملکرد تیمش برای بهتر شدن شرایط بازی اطمیان داد.  شاگردان زیدان تا اینجای کار از 10 بازی خود در مجموع رقابت‌ها تنها موفق به کسب چهار پیروزی شده‌اند و شکست روز یکشنبه مقابل رئال مایورکا فشارها روی مرد فرانسوی را دوچندان کرد.

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش راموس به احتمال حضور مورینیو در رئال؛ ما زیدان را داریم

مادریدی‌ها علاوه بر این، با متحمل شدن شکست سه بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان که با توقف در خانه مقابل کلاب بروژ همراه شد، قعرنشین جدول رده‌بندی گروه اول رقابت‌های لیگ قهرمانان هستند. گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازگشت احتمالی مورینیو به سانتیاگو برنابئو در روزهای اخیر نقل محافل ورزشی شده و در جریان نشست خبری پیش از دیدار رئال مقابل گالاتاسرای سوژه داغ پرسش‌های خبرنگاران بود. زیدان که ناراحتی از لحن حرف زدن وی به وضوح نمایان بود، ادامه داد: «مهم‌ترین موضوع زمان حال است؛ نمی‌گویم حرف‌ها در مورد سرمربیان دیگر مرا ناراحت نمی کند زیرا این موضوع حقیقت ندارد و از این موضوع ناراحت می‌شوم اما کاری که باید به عنوان یک مربی انجام دهم و در واقع تنها کاری که از من بر می‌آید، این است که نهایت تلاش خود را به کار گیرم و از بازیکنان هم بخواهم همین کار را انجام دهند. بازی فوق العاده‌ای در ورزشگاهی فوق‌العاده پیش رو داریم؛ به شرایط آگاه هستیم و هدفمان بردن در این بازی است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала