Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

براهیم دیاز به‌دنبال خروج از مادرید

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid
Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به براهیم دیاز گفته است که می خواهند او را در ماه جنوری بفروشند تا بتوانند سرمایه گذاری مجدد را در ترکیب خود انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به ادعای دیاریو آ اس در زمستان رئال مادرید قصد خانه‌تکانی دارد و یکی از بازیکنانی که در فهرست فروش رئال قرار دارد براهیم دیاز هافبک جوان اسپانیایی که فصل گذشته در زمستان از منچستر سیتی به این تیم پیوست است.

گزارشی مشابه در اوایل این ماه در مارکا آمده است که اظهار داشت که بازی‌ساز برای انتقال در دسترس است و ایسکو و ماریانو دیاز نیز جز لیست فروش هستند.

بازیکن بومی مالاگا در جنوری در قراردادی 15 میلیون یورویی از منچسترسیتی به لوس بلانکوس پیوست اما اکنون ممکن است خود را در این تیم اضافی ببیند.

براهیم فصل گذشته در 11 بازی حضور داشت و به نظر می رسد آینده درخشانی در فوتبال دارد، اگرچه در حال حاضر شک و تردید وجود دارد که پیشرفت وی در مادرید اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

با این حال، این بازیکن فصل گذشته چهار بازی از 5 بازی پایانی لالیگا خود را آغاز کرد، پدر این بازیکن از آن زمان نماینده وی شده است و به نظر می رسد که آینده طولانی مدت او در مادرید نهفته است، اگرچه هنوز در این فصل فرصت های بیشتری برای تیم اول فراهم نشده است.

کریستین اریکسن و دنی ون د بیک هر دو به شدت با مادرید پیوند خورده اند، که بیشتر فرصت های ابراهیم را محدود می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала