Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی فوتسال: این شكست به ما شوك وارد كرد، در بازی بعدی افغانستان بهتری خواهید دید+ویدیو

© Photo by: Firuoz Mashoufعبدالرزاق مُمرک سرمربی تیم ملی فوتسال
عبدالرزاق مُمرک سرمربی تیم ملی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالرزاق مُمرک، سرمربی تیم ملی فوتسال کشور پس از شکست برابر ازبکستان در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این شکست صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتسال کشور در نخستین دیدارش در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، عصر امروز برابر ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه سنگین 6-2 شکست خورد.

پس از این شکست عبدالرزاق مُمرک سرمربی تیم ملی فوتسال کشور در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این شکست صحبت کرد و دلیل این شکست را عدم آمادگی تیم و عدم برگزاری بازی‌های دوستانه دانست.

آقای مُمرک به اسپوتنیک گفت:« بازی اول برای هر تیمی در هر تورنمنتی مشکل می‌باشد و این بازی برای ما که مسابقات تدارکاتی نداشتیم، مشکلات خودش را داشت. تیم ما اگر تجربه بازی با یکی از تیم‌های بزرگ آسیایی را میداشت، این موضوع برای ما در این بازی کمک زیاد می کرد. تیم ازبکستان از لحاظ فزیکی و تکنیکی تیم قوی است و گول‌هایی را که ما امروز دریافت کردیم، گول‌های تکنیکی نبود و روی اشتباهاتی خط دفاعی خودما گول دریافت کردیم.»
مُمرک در ادامه افزود:« شکست در بازی نخست برای ما شوک وارد کرد، اما در بازی‌های بعدی تیم بهتری خواهیم بود و نمایش بهتری ارائه خواهیم داد. کف پوش زمین هم برای ما خیلی متفاوت بود و این موضوع باعث شد که بازیکنان تکنیکی ما نتوانند بازی همیشه‌گی را به نمایش بگذارند.»

افغانستان فردا در ديدار دومش به مصاف تايجكستان خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала