Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی وارد رقابت با بارسا و رئال برای جذب هافبک ناپولی شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی هم به جمع مشتریان فابیان رویز هافبک اسپانیایی ناپولی پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، فابیان رویز بایکن 23 ساله که توجه بارسلونا و رئال مادرید را به خود جلب کرده است، در روزهای اخیر مورد توجه پپ گواردیولا نیز قرار گرفته است.

عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کیکه استین: نگذاشتم فابین رویز به بارسا برود

به نقل از روزنامه گاردین، ناپولی امشب در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ اتریش خواهد رفت که در این بازی مدیران باشگاه منچسترسیتی بازی فابیان رویز را زیر نظر خواهند داشت.

این ملی پوش اسپانیا می تواند در مرکز میدان و یا در سمت چپ خط میانی بازی کند و شباهت زیادی با دیوید سیلوا دارد که همین امر باعث شده است سیتی روی این بازیکن حساب بازکند.

رویز سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا انتخاب شد و به اسپانیا کمک کرد تا پنجمین قهرمانی خود را در اروپا کسب کند.

او همچنان پس از پیوستن از باشگاه رئال بتیس به باشگاه ناپولی در سال 2018، به بازیکن فیکس این باشگاه مبدل شده است و مورد حمایت کارلو آنجلوتی نیز قرار دارد.

ناپولی سال گذشته 25.5 میلیون پوند برای آوردن رویز به ایتالیا خرج کرد و انتظار دارد که سود بالایی از فروش این بازیکن در یافت کند.

اخیراً رییس باشگاه ناپولی، آئورلیو دی لورنتس اعلام کرد، هر باشگاهی که 180 میلیون یورو (155 میلیون پوند) به رویز پیشنهاد بدهد آماده است برای این بازیکن وارد مذاکره گردد در غیر آن این بازیکن فروشی نیست و تا پایان قراردادش در این باشگاه خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала