Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یا رونالدو، کدام یکی پول بیشتر دارد؟(ویدیو)

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در حال حاضر دستمزد بیشتری نسبت به رونالدو در یافت می‌کند، اما رونالدو از تبلیغات پول بیشتری نسبت به مسی در یافت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره‌های فوتبال از راه‌های مختلف پول به دست‌ می‌آورند و در کنار دستمزدی که از باشگاه دریافت می‌کنند، می‌توانند با اشتراک در تبلیغات و حتی از شبکه‌های مجازی پول به دست بیاورند. در این میان رونالدو و مسی دست بالایی دارند و سالانه بیشترین پول را از باشگاه و تبلیغات به دست  می آورند اما، کدام یکی پول بیشتری در یک سال به دست‌ می‌آورد و پولدارتر است.

در سال 2019 مجله اقتصادی فوربیس اعلام کرد که مسی نزدیک به 92 میلیون دالر دستمزد دریافت می‌کند که این پول مربوط به دستمزد او از باشگاه بارسلونا، تیم ملی آرجنتین و سایر منابع عایداتی می‌باشد.

رونالدو اما از باشگاه یوونتوس و تیم ملی پرتگال حدود 65 میلیون دالر در یافت می‌کند که از این نگاه مسی نسبت به رونالدو پولدارتر است.

در همین سال مسی با یک برند جهانی پوشاک قرارداد بست که سالانه حدود 35 میلیون دالر دریافت کرد، اما رونالدو که در تبلیغات نسبت به مسی دست بالایی دارد در حدود 44 میلیون یورو در یافت کرد که از نگاه تبلیغات رونالدو نسبت به مسی پولدارتر است.

از نگاه جایداد و وسایل ترانسپورتی، لیونل مسی دو خانه در اسپانیا، یک خانه در آرجنتین و جایدادهای زیادی در کشور فرانسه دارد که کمتر از 40 میلیون یورو خواهد شد.

مسی دارای موتر‌هایی از کمپنی‌های فراری، لمبورگینی و مسراتی میباشد که حدود 3.5 میلیون یورو ارزش دارد.

رونالدو اما، 47 میلیون جایداد دارد که شامل خانه او در تورین، اپارتمانی در ترامپ تاور، خانه‌ی به ارزش 2.3 میلیون دالر در اسپانیا است.

رونالدو در این سال با خرید موتر رویس رول کولینان به ارزش 3.6 میلیون یورو و کشتی مجهزی با ارزش 19 میلیون یورو بیشتر از 21.6 میلیون یوروی دیگر را همگانی ساخت که در مجموع پول رونالدو نسبت به مسی بیشتر است و رونالدو پول بیشتر دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала