Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری به سبک زیدان از رونالدو محافظت می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در بازی بعدی یوونتوس استراحت خواهد کرد و در بازی حضور نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستانو رونالدو از لحاظ فزیکی بازیکن آماده‌ای به نظر می‌رسد ولی با آن هم به استراحت نیاز دارد تا آماده باشد و خطر مصدومیت او کاهش یابد. این بازیکن در زمان حضور در رئال مادرید و با ایده زيدان در بازی‌هایی که برای باشگاه زیاد دشوار نبود، استراحت می‌کرد و به بازیکنان جوان باشگاه فرصت می‌داد.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی یا رونالدو، کدام یکی پول بیشتر دارد؟(ویدیو)

حالا مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس قصد دارد همانند زیدان در برخی بازی های کم اهمیت به رونالدو استراحت دهد تا او آمادگی خود را حفظ کند.

رونالدو در 24 روز گذشته 7 بازی برای تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش انجام داده است و به شدت خسته است. به همین دلیل او در بازی برابر لچه غایب خواهد بود تا دیبالا که این روز‌ها به شدت آماده است و دیشب با دو گولش باعث شد یوونتوس از شکست فرار کند به بازی گرفته شود.

ساری هدف بزرگی را(قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) دنبال می‌کند و برای رسیدن به این هدف به بهترین و آماده‌ترین ورژن رونالدو نیاز دارد تا در مراحل حذفی به تیم کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала