Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: بازیکنان اسلاویاپراگ مثل گرگ حمله می‌کردند

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر ارنستو والوارده
ارنستو والوارده  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نستو والورده پس از پیروزی بارسلونا مقابل اسلاویاپراگ اعتراف کرد که تیمش در این بازی خوش‌شانس بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والورده پس از پیروزی 2 – 1 بارسلونا برابر اسلاویاپراگ عنوان کرد تیمش باوجود داشتن موقعیت های زیاد برای کسب پیروزی سختی کشیده است.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان هفته سوم لیگ قهرمانان ؛ پیروزی لیورپول، بارسا، چلسی و اینتر ( گزارش کامل + عکس )

سرمربی آبی‌اناری‌ها پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: «انتظار داشتیم که اگر کار اسلاویا را تمام نکنیم، دقایق پایانی را بر ما سخت کند. در برخی مقاطع حاکم مطلق زمین بودیم. نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم ولی وقتی توپ را از دست می دادیم، حریف، بسیار خوب و سازماندهی شده حمله می کرد. در دقایق پایانی بیش از اندازه به ما فشار آوردند؛ هرچند زودتر از اینها می توانستیم کار را تمام کنیم. اسلاویا پرخطر بازی می‌کرد و با هشت بازیکن در حمله حاضر می شد. شرایط طوری بود که باید همه جانبه دفاع می کردیم.»

او در مورد اینکه تیمش دراین بازی اصلا آرامش نداشت گفت:«باید بدانی که دراین بازی‌ها چگونه باید کار کنی. ما در زمین حریف اصلا آرامش نداشتیم. ما موقعیت های بارزتری نسبت به حریف برای گلزنی داشتیم ولی فشارهای آنها در هر دقیقه به نحوی بود که می توانست برای تیم ما خطرساز باشد. آنها مثل گرگ بودند.»

والورده در مورد مسی و رکورد 15 سال گلزنی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«مسی بازیکنی است که می تواندسرنوشت هرصحنه را رقم بزند.» سرمربی بارسا دربخش پایانی صحبت‌هایش راجع به مارک آندره ترشتگن و نمایش خیره کننده اش دراین بازی صحبت کرد:«او بازیکن واقعا مهمی برای تیم ماست.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала