Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ناپولی؛ قلبا از حضور زلاتان در ناپولی استقبال می‌کنم

© AP Photo / Francois Moriزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه ناپولی با ابراز تمایل از ایده به خدمت گرفتن «زلاتان ابراهیموویچ»، این ابراز تمایل را چیزی بیشتر از یک پیشنهاد خواند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، زلاتان ابراهیموویچ که قراردادش با تیم لاس‌آنجلس گلکسی در ماه دسامبر به پایان می رسد و بازیکن آزاد خواهد شد، مورد توجه ناپولی قرار گرفته است. بر اساس اعلام دی لورنتیس مدیر باشگاه ناپولی، آنها علاقه خود را به جذب زلاتان ابراز کرده اند و حالا همه چیز به تصمیم نهایی این بازیکن سوئدی بستگی دارد.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونمایی از مجسمه زلاتان ابراهیموویچ در زادگاهش+عکس

رییس باشگاه ناپولی در این به جزئیات پرداخت و گفت: «ابراهیموویچ دوست من است؛ در لاس‌آنجلس با او ملاقات داشتم البته نه برای مسائل فوتبالی بلکه چون در یک هتل اقامت داشتیم؛ از او برای صرف شام دعوت کردم و لحظات خوبی را در کنار همسر و فرزاندنش سپری کردیم؛ دیدن او در پیراهن ناپولی آرزوی من است؛ این چیزی بیشتر از پیشنهاد دادن است و حالا همه چیز به خود زلاتان بستگی دارد؛ چند ماهی است که در این مورد با هم صحبت می‌کنیم.» ابراهیموویچ، ایتالیا را خانه دوم خود نامیده و در مصاحبه با گزت دلو اسپورت ، مدعی شده بود که هنوز قادر است در سری‌آ فصلی 20 گل بزند. ستاره سویدنی در این خصوص گفته بود: «دوست دارم به تیمی بروم که جام و افتخار را هدف گرفته و هنوز می‌توانم تفاوت را رقم بزنم. در حقیقت من حیوان باغ وحش نیستم که مردم برای تماشای من تکت بخرند، هنوز می‌توانم بیش از 20 گل بزنم؛ بعد از دیدن مستند «دیگو مارادونا»، کاملاً مشتاق شدم تا ناپولی را تجربه کنم، شاید موفقیت‌های دیگو را تکرار کردم؛ با حضور من، سن پائولو همیشه پر از تماشاگر خواهد بود، (کارلو) آنجلوتی سرمربی فوق العاده‌ای است اما تصمیم نهایی به خیلی چیزها بستگی دارد.»

کارلو آنجلوتی سرمربی ناپولی نیز به‌تازگی در رابطه با اظهارات اخیر ابراهیموویچ در مورد وی و ناپولی، به شوخی گفته بود: «همین امشب به او زنگ می‌زنم و می‌گویم منتظرت هستیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала