Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوسکتس : تعجب کردم چرا بارسلونا گل سوم را نزد/ مسی در هر فرمی برای ما بهترین بازیکن جهان است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بوسکتس
بوسکتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا به این باور است که کسب پیروزی همیشه مهم است و به خصوص که در چنین گروه سخت و فشرده‌ای باشید.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در چارچوب هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونا به سختی موفق شد با نتیجه 2- 1 اسلاویا پراگ را شکست دهد.

ارنستو والوارده  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: بازیکنان اسلاویاپراگ مثل گرگ حمله می‌کردند

سرخیو بوسکتس در خصوص این دیدار اظهار داشت: «پیروزی خیلی مهمی را به دست آوردیم. کسب سه امتیاز همیشه در دیدار‌های خارج از خانه سخت و مهم است. اکنون بازی‌های خانگی بیشتری را در پیش داریم و امیدوارم در آنها موفق باشیم. در طول بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت برای پیروزی خیلی اذیت شدیم. در پایان بازی همه چیز پیچیده شده بود و حریف با تعداد زیادی به سمت ما حمله کرد.» هافبک بارسلونا در رابطه با وضعیت مسی گفت: لئو بعد از بازگشت از مصدومیت یک شروع سخت داشت و به دست آوردن ریتم و سطح همیشگی سخت و البته مهم است. مسی در هر فرمی برای ما بهترین بازیکن جهان است. بوسکتس در مورد شرایط تراشتگن که عملکرد موفقی درون دروازه داشت، خاطرنشان کرد: «مارک تراشتگن یکی از بهترین‌های جهان است. دروازه‌یان بارسلونا بودن کار بسیار دشواری ایت، اما مارک همیشه با اعتماد به نفس خاصی در درون دروازه ما قرار می‌گیرد و تا حد زیادی دروازه تیم را بیمه می‌کند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала