Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم فوتسال ازبکستان: تیم فوتسال افغانستان عملکرد فراتر از انتظار برابر ازبکستان داشت

© Photo / Firuoz Mashuofتیم ملی فوتسال افغانستان
تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باخودیر آخمدوف، با ستایش از عملکرد تیم ملی فوتسال کشور گفت تیم افغانستان در این دیدار عملکردی فراتر از انتظار داشت و در دقایقی از بازی ما را زیر فشار گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، باخودیرآخمدو، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان روز گذشته پس از برد پر گول تمش در بازی نخست در گفت و گو با خبرنگاران افزود: «در این بازی تیم افغانستان عملکرد خوب و فراتر از انتظاری داشت و بازیکنان ما نیز توانستند با نشان دادن شخصیت تیمی خود در نهایت به یک برد پرگل دست یابند. در دقایقی از بازی تحت فشار بازی خوب افغانستان بودیم با این حال توانستیم سه امتیاز این بازی مهم و حساس را کسب کنیم و با شرایط خوبی به بازی های بعدی برسیم.»

عبدالرزاق مُمرک سرمربی تیم ملی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی تیم ملی فوتسال: این شكست به ما شوك وارد كرد، در بازی بعدی افغانستان بهتری خواهید دید+ویدیو

آخمدوف در ادامه گفت: «تلاش خواهیم کرد برای بازی های بعدی اشتباهات خود را کاسته و از 2 بازی بعدی با امتیازات کامل از زمین خارج شویم. بازی نپال با تاجیکستان را تماشا کردم و گرچه نپال برد پرگلی داشت ولی ما در هر بازی به‌دنبال برد خواهیم بود. ازبکستان ابتدا برای صعود از این مرحله تلاش می کند و سپس برای مرحله نهایی برنامه ریزی خواهد کرد». تیم فوتسال ازبکستان در نخستین دیدار خود در مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا برابر افغانستان 6 – 2 پیروز شد. مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور ۷ تیم در ارومیه برگزار می شود که تیم های نپال، تاجیکستان، ازبکستان و افغانستان در گروه یک به مصاف هم خواهندرفت.

تیم ملی فوتسال کشور امروز در دومین دیدارش در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف تاجکستان می‌رود. این دیدار امروز ساعت دو به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала