Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکولز: اوزیل گزینه‌ی خوبی برای منچستریونایتد است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد عنوان کرد که این باشگاه می تواند از مسوت اوزیل به عنوان یک راه حل کوتاه مدت استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گول»، ملی پوش سابق تیم ملی آلمان مورد عصبانیت اونای امری سرمربی آرسنال قرار گرفته و در 5 بازی اخیر این تیم، در لیست 18 نفره این باشگاه حضور نداشته است.

اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اوزیل زبان تندی دارد

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد در صحبت با شبکه BT SPORT، در پاسخ به این پرسش که آیا شیاطین سرخ می‌توانند از اوزیل در خط هافبک استفاده کنند، گفت: «یونایتد می تواند از امثال اوزیل برای قدرتمندتر کردن تیم استفاده کند. او بازیکنی است که خطوط تیمی را به هم وصل می کند و کیفیت بالایی دارد و این را در دوران بازیگری‌اش به نمایش گذاشته است. او می تواند یک راه حل کوتاه مدت باشد.» آرسنال دیشب درحالیکه نام مسوت اوزیل، ستاره آلمانی این تیم حتی در فهرست نهایی توپچی‌ها هم وجود نداشت و او حتی روی نیمکت هم ننشسته بود به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و در نهایت موفق شد به لطف دو گول استثنایی نیکلاس پپه از روی دو ضربه آزاد حریفش را 3-2 شکست دهد. در همین حال، اونا امری سرمربی توپ‌چی‌های لندن در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد  بازی ندادن به اوزیل گفت: «اوزیل در این بازی در ترکیب ما حضور نداشت و این تصمیمی بود که ما گرفته بودیم. حالا وقت آن است که کار کردن برای بازی روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس را شروع کنیم.»

اوزیل در فصل جاری تنها در دو بازی برای آرسنال به میدان رفته و امری همچنان از او در هیچیک از دیدارهایش در لیگ اروپا هم استفاده نکرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала