Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاز جدید جدال نیمار با پی‌اس‌جی؛ مذاکرات برای تمدید قرارداد متوقف است

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیار بعید به نظر می‌رسد که ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن فصل بعد در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، در زوهای اخیر، لئوناردو مدیر ورزشی  باشگاه پی‌اس‌جی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با با او آغاز کرده بود تا راه را برای بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا ببندد. اکنون اما در شرایطی که در هفته‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تمدید قرارداد نیمار انجام شده بود، این روند متوقف شده است و دلیل آن هم مصدومیت اخیر این بازیکن در اردوی تیم ملی کشورش است که او را چهار هفته از بازی دور نگهداشته است.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دوگاری: نیمار و امباپه رفیق‌های نااهل و خودخواه هستند

روزنامه لوپاریزین در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد نیمارعملا متوقف شده است. این ستاره برازیلی از زمان انتقالش به به این باشگاه فراسوی در سال 2017، مجموعا 352 روز مصدوم بوده و در 63 بازی نتوانسته تیمش را همراهی کند. نکته جالب اینکه تعداد بازی‌هایی که در این مدت برای تیمش برگزار کرده هم حدودا همان 60 بازی بوده است. ازهمین‌رو سران این باشگاه پاریسی معتقدند که با تمدید قرارداد نیمار و به ویژه با درنظر داشتن رقم بالای دستمزد او، حفظ این ستاره برزیلی در تیمشان خطر بزرگی برای آنها خواهد بود.

نیمار در تابستان گذشته تمایل زیادی داشت تا این باشگاه پاریسی را ترک کند ولی در نهایت این اتفاق صورت نگرفت. پس از آن زمزمه هایی درمورد تمایل سران باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد نیمار به گوش می رسید ولی حالا روزنامه لوپاریزین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روند مذاکرات برای تمدید قرارداد نیمار متوقف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала