Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی سابق رونالدو: مسی یک نابغه است

© REUTERS / Ruben Sprich لیونل مسی فوتبالیست کلپ فوتبال بارسلون
لیونل مسی فوتبالیست کلپ فوتبال بارسلون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رایان گیگز، به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخته است.

 به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، اسطوره منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز معتقد است بازیکنی مثل مسی را تنها یک بار در زندگی می توان دید. او گفته همیشه از هم‌تیمی سابقش، یعنی رونالدو حمایت می‌کند، اما مسی بازیکنی است که هر فرد در زندگی‌اش تنها یک بار چنین بازیکنی را می‌بیند. مسی و رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شوند. هر کدام بیش از 600 گل زده و 5 توپ طلا هم کسب کرده‌اند.

Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی ترکیبی از رونالدو، اینیستا، صلاح، مانه، هازارد و امباپه است

گیگز که در منچستر یونایتد هم‌بازی رونالدو بود می‌گوید: «البته که من کمی جهت‌گیری به سمت رونالدو دارم چون با او بازی کردم و دیدم که چگونه به عنوان بازیکن پیشرفت کرد. اما مسی نابغه است. او بازیکنی است که هر فرد در زندگی‌اش تنها یک بار می‌بیند. به همین سادگی.» گیگز سال‌ها برای منچستریونایتد بازی کرد و شش فصل نیز با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود. این دو کنار هم نقش مهمی در موفقیت های آن مقطع یونایتد داشتند. گیگز از اولین روزهای حضور رونالدو در یونایتد شاهد رشد و پیشرفت تدریجی او بود و او را فوق ستاره ای بی بدیل می داند ولی در مقایسه بین او و مسی ترجیح داد به فوق ستاره آرژانتینی به عنوان بهترین بازیکن دنیا رای دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала