Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیه‌لینی: فعلا قصد خداحافطی ندارم، آماده مربیگری نیستم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کیلینی
کیلینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس درباره زمان بازنشستگی‌اش از مستطیل سبز و عدم آمادگی خود برای مربی شدن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجو کیلینی مدافع میانی و کاپیتان مصدوم تیم فوتبال یوونتوس که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا اوایل سال 2020 به میادین باز نخواهد گشت، می‌گوید حداکثر تا دو سال دیگر در میادین حضور خواهد داشت.

کیلینی 35 ساله به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من یکی دو سال دیگر بازی خواهم کرد. بعد از آن هم میخواهم نقشی مدیریتی داشته باشم اما می‌خواهم این کار را در کمال آرامش شروع کنم. اشتباهی که ما فوتبالیست‌ها می‌کنیم این است که فکر می‌کنیم به محض تمام شدن دوران بازیگری‌مان باید وارد مقطع بعدی شویم چون آماده انجام این کار هستیم. وقتی شما دست از بازی کردن می‌کشید، بین 35 تا 40 سالگی، البته اگر خوش‌شانس باشید و تا آن زمان بازی کنید، فکر می‌کنید که همه چیز را درباره فوتبال می‌دانید اما وقتی که وارد حیطه مدیریت فوتبال می‌شوید، می‌بینید افراد زیادی در سن و سال شما هستند که حداقل 15 سال سابقه اجرایی دارند. حتی ممکن است افرادی باشند که 10 سال از شما جوان‌تر باشند اما 10 سال سابقه کاری بیشتر داشته باشند. بنابراین شما باید این فاصله را جبران کنید و با تواضع آن را بپذیرید. یک مدیر می‌تواند مانند رئیس یک شرکت باشد که باید به امور حداقل 50 تا 60 نفر رسیدگی کند.

کیلینی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای مربیگری دارد یا خیر هم اظهار داشت: برای مربیگری شما نه تنها باید مدرک مربیگری داشته باشید بلکه باید بتوانید فشار این کار را تحمل کنید و برای هر مدل فداکاری آماده باشید. مربیگری از آن مسئولیت‌هایی نیست که من در حال حاضر احساس کنم برای آن آماده‌ام.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала