Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجب اما واقعی ؛ تصیم جنجالی داور در لیگ دسته دو فوتبال آلمان + ویدیو

عضو شوید
در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال آلمان اتفاق عجیبی و نادر رخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال آلمان یک اتفاق عجیب باعث شد تا فوتبال آلمان سرخط رسانه های ورزشی قرار بگیرد.

در جریان دیدار تیم های فوتال هولشتاین کیل و بوخوم در رقابت های هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال آلمان صحنه ی جالبی با اعلام یک ضربه پنالتی رخ داد.

در دقیقه 37 بازی و در حالی که بازی یک بر صفر به سود تیم فوتبال هولشتاین کیل در جریان بود، بازیکنان بوخوم حمله ای را روی دروازه حریف شان تدارک دیدند. گانوولا بازیکن تیم بوخوم پس از این که به سمت دروازه تیم آبی پوش هولشتاین شوت زد و این توپ که داخل چارچوب نبود و در حال عبور از کنار دروازه تیم میزبان بود، بازیکن ذخیره تیم فوتال هولشتاین که در پشت دروازه تیمش در حال گرم کردن بود، این توپ را در داخل زمین نگاه داشت.

داور مسابقه نیز پس از بررسی صحنه توسط VAR  به بازیکن ذخیره هولشتاین کارت زرد نشان داد و یک ضربه پنالتی عجیب برای تیم بوخوم اعلام کرد تا این بار گانوولا موفق به باز کردن دروازه حریفش شود.

هر چند بوخوم با این پنالتی عجیب به بازی برگشت، اما بازیکنان تیم میزبان در دقیقه 53 یک گل دیگر به حریف زدند و سه امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

اتفاق دیشب این مسابقه را میتوانید در این ویدیو تماشا کنید:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала