Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش امباپه و توخل ، رئال مادرید در کمین است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید که به دشت به دنبال جذب کلیان امباپه است، حالا نیز شرایط پر تنش میان این بازیکن با توماس توخل سرمربی پی اس جی را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد امباپه که تصمیم گرفت یک فصل دیگر در تیم پرافتخار فوتبال فرانسه به فوتبالش ادامه دهد، رابطه پر تنشی با توماس توخل سرمربی تیمش دارد و از این ماجرا رئال مادرید نیز بهره خاصی خواهد برد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خیز یوونتوس برای شکار امباپه

توخل که بعد از قهرمانی فراسنه در جام جهانی به تمجید از ستاره تیمش پرداخته بود او را یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش خطاب کرد. چندی بعد این مربی آلمانی حتی وی را شانس اصلی برای کسب توپ طلا دانست، اما گفت، امباپه باید دانش تاکتیکی خود بی افزاید و باز هم رشد کند.

در واقع این صحبت توخل اولین جرقه را میان او امباپه زد تا این که چندی بعد توخل به دلیل دیر رسیدن امباپه به تمرینات تیم، وی را در یک بازی نیمکت نشین کرد.

امباپه نیز یک ماه بعد در مصاحبه ای که انجام داد به صورت غیر مستقیم پاسخ سرمربی تیمش را بدهد تا رسانه ها از وضعیت این بازیکن و مربی پاریسی ها، برداشتی پر تنش داشته باشند.

از سویی نیز رئال مادرید نیز که جذب این ستاره آینده دار دنیای فوتبال را در دستور کارش قرار داده، بدش نمیاید که این اوضاع ادامه داشته باشد، تا این که بتواند در مقطع حساسی این بازیکن را به مادرید بیاورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала