Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته نُهم بوندسلیگا؛ توقف دورتموند در شب پیروزی بایرن

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته نهم بوندسلیگای آلمان پنج بازی همزمان برگزارشد که در مهم‌ترین دیدار‌ها بایرن برابر یونین برلین پیروز شد و دورتموند برابر شالکه متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته با پیروزی 3-1 ماینتس برابر کلن، هفته نُهم لیگ آلمان آغاز شد و امشب نیز با برگزاری پنج دیدار همزمان ادامه یافت.

لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخشش و رکوردشکنی لواندوفسکی در بایرن مونیخ ادامه دارد

در دیدار‌های امشب دورتموند در مهم‌ترین دیدار و در ورزشگاه فلیتس آرنا به مصاف شالکه رفت و برابر این تیم با نتیجه 0-0 متوقف شد تا روز‌های بد این تیم ادامه داشته باشد.

بایرن اما برابر حریف تازه صعود کرده با خوش شانسی و درخشش نویر به پیروزی رسید تا صدر نشین شود. در این بازی لواندوفسکی نیز درخشان ظاهر شد و به تیمش کمک کرد تا سه امتیازمهم را کسب کند و با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد. گول‌های این دیدار را پاوارد و لواندوفسکی در دقایق 13 و 53 برای بایرن و پولتراز روی نقطه پنالتی در دقیقه 86 برای برلین به ثمر رساندند ضمن این که برلین یک پنالتی را نیز از دست داد.

پادربورن با دو گول حمید و سباستین در دقایق 43 و 64 موفق شد با نتیجه 2-0 از سد دوسلدورف بگذرد و فرایبورگ با نتیجه 2-1 لایپزیک را شکست داد تا در رده دوم جدول جا خوش کند.

گول‌های این دیدار را هوفلر و پترسون در دقایق 45+2 و 90 برای فرایبورگ و کلاسترمن در دقیقه 90+2 برای لایپزیک به ثمر رساندند.

هوفنهایم هم با نتیجه نزدیک 3-2 موفق به شکست هرتابرلین شد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کرد. در این بازی لوکادیا، کراماریچ و هوبنر در دقایق 33، 38 و 79 برای هوفنهایم و دودی و کالو در دقایق 55 و 69 برای هرتا برلین به ثمر رساندند.

با این نتایج بایرن با 18 امتیاز صدر نشین شد و فرایبورگ با 17 امتیاز در رده دوم ایستاد، دورتموند با  16 امتیاز سوم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала