Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل انصراف یونایتد از خرید بیل

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد دیگر حاضر به خرید گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید نیست.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش رسانه های انگیس، باشگاه منچستریونایتد به دلیل مصدومیت های متوالی گرت بیل، دیگر حاضر به خرید بازیکن از رئال مادرید نیست.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل یک بار دیگر وارد ماجرای خرید پوگبا شد

رئال مادرید قصد دارد در زمستان پیش رو بیل را به عنوان بخشی از قرارداد پوگبا در اختیار منچسترقرار دهد تا هم بیل را از مادرید خارج کند و هم به بازیکن مدنظرش یعنی پوگبا برسد، اما مدیران یونایند عقیده دارند، بیل با توجه به مصدومیت های متعددی که داشته و دارد، به درد این تیم نمیخورد و نمیتواند خالیگاه های فنی این تیم را پر کند.

بیل که در رقابت های فصل جدید لالیگا هفت بار برای تیمش گلزنی کرده است در رقابت های دو هفته پیش ملی مصدوم شد و تا کنون نتوانسته به ترکیب تیمش برگردد.

بیل 31 ساله تا کنون با 21 مصدومیت مختلف در رئال روبه رو شده است و نگرانی از وضعیت مچ پای وی، مدیران یونایتد را برای خریدش به تردید انداخته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала