Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرار بود امروز الکلاسیکو ببینیم

© AFP 2023 / Josep LagoCristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016
Cristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

طبق برنامه رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا در هفته دهم، قرار بود امروز نخستین ال کلاسیکوی فصل به میزبانی بارسلونا برگزار شود.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد

به گزارش اسپوتنیک، طبق برنامه از ساعت 15:30 به وقت کابل دو تیم به میزبانی بارسلونا به مصاف هم بروند، اما این دیدار به دلیل اعتراضات خیابانی در شهرهای ایالت کاتالونیا و تنش در شهر بارسلون نیز به زمان دیگری موکول شد.

هر چند به تعویق افتادن بازی نیز جنجال هایی را به راه انداخت و پس از توافق دو تیم بخاطر عدم برگزاری این مسابقه، مسجل کردن تاریخ این مسابقه نیز کار آسانی نبود و تا کنون نیز مخالفت ها در این خصوص ادامه دارد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، مسابقه ای که قرار بود امروز از ساعت سه و نیم پس از چاشت به وقت کابل برگزار شود، در تاریخ 18 دسامبر، مطابق با 26 قوس از ساعت 12:30 دقیقه شب به وقت کابل در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

به این ترتیب تیم های رئال مادرید و بارسلونا که سه شنبه و چهارشنبه شب این هفته نیز در رقابت های هفته یازدهم لالیگا به مصاف رقبای خود خواهند رفت، این فرصت را دارند تا با توجه به تقویم فشرده مسابقات، چند روز نسبت به سایر تیم ها بیشتر استراحت کنند، زیرا ال کلاسیکو به زمان دیگری موکول شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала