Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان هفته دهم لیگ جزیره با کامبک لیورپول و برتری قاطعانه منچستریونایتد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره امشب با انجام 4 بازی پیگیری شد که طی آن لیورپول و منچستریونایتد برابر حریفان شان برنده شدند و رسنال اما تن به تساوی تلخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب و در 4 بازی باقی مانده از رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان، تیم فوتبال لیورپول حریفش تاتنهام و منچستریونایتد میزبانش نوریچ سیتی را شکست داد.

در مهم ترین بازی هفته، دو تیم فوتبال لیورپول و تاتنهام در هفته دوم مسابقات لیگ برتر جزیره، امشب از ساعت 21:00 به وقت کابل با قضاوت آنتونی تیلور در ورزشگاه آنفیلد با هم دیدار کردند که سرانجام بازی با حساب 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

در حالیکه نیمه اول این دیدار را تاتنهام با گل دقیقه 1 هری کین برنده شده بود اما در نیمه دوم شاگردان کلوپ به بازی برگشتند و دوبار توسط هندرسون در دقیقه 52 و محمدصلاح از روی نقطه پنالتی در دقیقه 75 به دو گل دست یافتند تا ضمن کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز از این دیدار، روند شکست ناپذیری شان در لیگ برتر نیز حفظ شود. البته این در حالی بود که گازینگا دروازه بان آرژانتینی تاتنهام، اولین حضورش برای این تیم لندنی را تجربه می کرد و سون هیونگ-مین نیز برای 200مین بازی برای تاتنهام به میدان رفت.

 

در دیگر دیدار امشب نوریچ سیتی از منچستریونایتد میزبانی کرد که برای منچستریونایتد، مک تامینی در دقیقه21، مارکوس راشفورد در دقیقه30 و آنتونی مارسیال در دقیقه73 گل زدند و تنها گل نوریچ سیتی هم توسط هرناندز در دقیقه88 به ثمر رسید.

این بازی در حالی 3-1 به سود شیاطین سرخ رقم خورد که ابتدا در دقیقه29 مارکوس راشفورد و سپس در دقیقه 44 آنتونی مارسیال دو پنالتی به دست آمده برای تیم شان را به هدر دادند ولی آنان پس از خراب کردن پنالتی یک گل اما رقم زدند تا مبادا تحت فشار این امر قرار گیرند.

این در حالیست که آرسنال اما در زمین خودی تن به تساوی 2-2 برابر کریستال پالاس داد و قبل از این دیدارها نیز نیوکاسل یونایتد برابر مهمانش وولورهمپتون 1-1 مساوی کرده بود.

با رقم خوردن نتایج امشب، لیورپول 28 امتیازی شده و با اختلاف 6 امتیاز نسبت به منچسترسیتی، همچنان در صدر جدول جایگاهش را مستحکم ساخت، آرسنال نیز 16 امتیازی شد و بدون تغییر در رده 5 ماند، اما منچستریونایتد با برتری در دیدار امشب، تفاضل گل اش را بهتر ساخت و با +3 تفاضل گل و 13 امتیاز از 10 بازی، از مکان پانزدهم به رده هفتم جدول لیگ برتر (7 پله) صعود کرد تا سولسشایر حداقل برای یک هفته از انتقادها به دور بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала